Замяна  за друг продукт

В случай, че желае да замени  закупеният от него продукт с друг продукт, клиентът има възможност това да направи в срок до 14 дни от получаването ѝ. Върнатата стока трябва да е в добър търговски вид. В случай на връщане и замяна на поръчката, куриерските услуги са за сметка на клиента.
Когато клиент иска да замени продукт с друг, по-скъп от този, който връща, първоначално заплатената от клиента сума се приспада и клиентът се информира за размера на крайното доплащане.

МОЛЯ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!

Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефон: 0876546657.

Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!

Отказ от поръчка

Клиентите на онлайн магазин  Nomadservice.bg  могат в 14-дневен срок от датата на получаване на поръчката да върнат закупен продукт. Върнатият продукт трябва да е с ненарушен търговски вид и неразопакован. Преди връщането на пратката трябва да бъде попълнен онлайн формуляр за отказ. Стойността на върнатата стока се възстановява в рамките на 14 дневен срок единствено по банков път по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП. Пратки върнати към търговеца с наложен платеж няма да бъдат приемани. Моля, предоставете валиден IBAN за целта по имейл или на хартиен носител с върнатата пратка.

Рекламации

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на продукта, изпратен грешен продукт, различен от поръчания. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите на рекламация продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги, от което следва да се свържете с наш оператор за уточняване начина на връщане. Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.