Връщане и замяна
Замяна за друг продукт
МОЛЯ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!
Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл info@nomadservice.bg
Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!
Отказ от поръчка
Клиентите на онлайн магазин Nomadservice.bg могат в 14-дневен срок от датата на получаване на поръчката да върнат закупен продукт. Върнатият продукт трябва да е с ненарушен търговски вид и неразопакован. Преди връщането на пратката трябва да бъде попълнен онлайн формуляр за отказ. Стойността на върнатата стока се възстановява в рамките на 14 дневен срок единствено по банков път по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП. Пратки върнати към търговеца с наложен платеж няма да бъдат приемани. Моля, предоставете валиден IBAN за целта по имейл или на хартиен носител с върнатата пратка.
Рекламации
Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на продукта, изпратен грешен продукт, различен от поръчания. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите на рекламация продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги, от което следва да се свържете с наш оператор за уточняване начина на връщане. Рекламации се приемат по реда описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.
- Не се приемат обратни пратки с наложен платеж. Сумите към клиента се възстановяват само по банков път.
- Връщането на пратки към нас можете да направите с куриерска фирма по ваш избор, с изключение на Български пощи. Пратки изпратени с Български пощи не се приемат.
- Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.