Меню
Количка

Плащане и доставка

ДОСТАВКА

Артикулите, които сте поръчали, се доставят с куриерска фирма ЕКОНТ или Спиди от понеделник до събота, включително до посочения от Вас адрес (независимо дали е домашен или служебен) или до офис на куриерска фирма ЕКОНТ или Спиди в съответния град.

ЗАБЕЛЕЖКА: Според новата политика на Еконт (в сила от 01.11.2018 г.), за получаване на пратки до адрес в събота към цената на доставката се начислява такса плюс 3 лв. За получаване на пратката от офис цената остава същата.

Срокът на доставка обикновено е между 1-3 работни дни и зависи от графика на куриерската фирма за обслужване на населеното място.

Доставката е безплатна при поръчка над стойност 350,00 лева и тегло под 10,00 кг, като ще бъде получена чрез куриерска фирма Спиди. Безплатната доставка важи само за артикули, които са налични и не са упоменати като "Заявка". На продуктите, обозначени със "Заявка", може да се начисли допълнителен транспорт, ако се поръчват самостоятелно от чужбина по изричното желание на клиента.

Поръчките се обработват всеки делничен ден от 10.00 до 17.00 часа, но тези които са получени след 17.00 часа ще бъдат изпратени на следващия ден. Молим Ви да имате това предвид, ако желаете артикулът да пристигне навреме при Вас.

Всички поръчки, получени в събота, неделя или по време на официални празници, се обработват в първия работен ден след това.

ПЛАЩАНЕ

Доставката се изпраща с наложен платеж или плащането се осъществява по банков път, алтернативно чрез кредитна/дебитна карта.

Заплащането с кредитна или дебитна карта се извършва във виртуалния ПОС терминал на myPOS. 

След завършване на поръчката ще бъдете прехвърлени към системата на myPOS, където ще трябва да извършите плащането. След отчитане на успешно или неуспешно плащане, отново ще бъдете прехвърлени към Nomadservice.bg. Nomadservice.bg не борави и не съхранява информация за платежните инструменти на клиентите си. Данните се обработват от "Майпос" АД (myPOS AD), myPOS World Ltd., Лондон, Обединено кралство и компаниите от групата. "Майпос" АД е регистриран представител на iCard AD. iCard AD е лицензирано от Българска Народна Банка Дружество за Електронни Пари, което предоставя електронни пари и платежни услуги във всички страни от ЕИЗ (help.bg@mypos.com).

Всички пратки се изпращат с опция "Преглед и тест". В случай на замяна или отказ, разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента. При замяна или отказ, Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията, а именно: фискален документ за извършеното плащане или фактура.

При невъзможност поръчката Ви да бъде изпълнена, поради изчерпана наличност или други причини, ще бъдете уведомени.

РЕГИСТРАЦИЯ

Може за пазарувате в нашия онлайн магазин като регистриран потребител или като Гост. Регистрирането е напълно безплатно и става като попълните формата за регистрация. От Вас се изисква да посочите e-mail и парола (които ще въвеждате всеки път, когато влизате в сайта), лични данни и адреси за доставка. Като регистриран клиент вие имате възможност да се ползвате от всички услуги на магазина: Бонус точки, отстъпки, промоции и да получавате информация за промяна на статуса на Вашата поръчка.

ПОТРЕБИТЕЛСКА КОЛИЧКА

Под снимката на всеки продукт "Има описание за продукта". След като сте си избрали вече продукт, имате два бутона или две опции: "КУПИ СЕГА" и „ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА“. Избраният от вас продукт се записва във вашата виртуална “Пазарска количка”. Съдържанието на количката се запазва, докато решите да преминете към покупка на стоките. Вие можете да разглеждате съдържанието на количката, да добавяте нови продукти или да премахвате тези, които вече не желаете.

ПОРЪЧКА

Можете да направите поръчка, ако сте регистриран потребител или като гост.

1. Вход за регистрирани потребители - бутон "Вход"
2. Регистрирайте се за поръчка - бутон "Регистрация"
3. Поръчка като гост - бутон "Поръчка без регистрация"

След като сте във вашата виртуално кошница преди да натиснете „Плащане“,може да се върнете да добавите още покупки или да преминете към този бутон. При натискането на бутона на екрана Ви излизат визуално 2 разделени полета. В ляво на екрана, може да влезнете в профила си ако сте регистриран или да пазарувате като гост. В дясно на екрана има няколко полета, които са задължителни за попълване.

Попълват се данните необходими за доставката. Име, доставка до адрес или офис, телефон и начин на плащане.
След това трябва да се съгласите с общите условия и да натиснете бутона „Потвърди поръчката“.
Моля, при попълването на вашите данни и адрес за доставка да пишете на кирилица и използвате предложенията за ваше улеснение. В празното квадратче "Град" започнете да изписвате първите букви на вашето населено място (на кирилица) и ще видите от падащото меню вашето населено място. Попълнете внимателно другите данни за доставка, изчерпателен адрес и актуален телефонен номер за връзка с Вас.

Избор на адрес за доставка:

Ако не желаете да бъде използван за доставка адресът, посочен по време на регистрация, трябва да въведете новия адрес. Може да попълните адрес, различен от попълнения адрес.
Може да добавяте уточнения за поръчката си в полето за пояснения и указания.
След финализиране на поръчката, информацията, която сте дали отива при оператор на фирмата и се обработва.
Ще получите автоматично съобщение на вашата електронна поща с детайли за вашата поръчка - техният брой, размери, цена, адрес и начин на плащане, както и номер на поръчката Ви. Също така ще получавате информация за промяна на статуса на поръчката Ви: "Обработва се", "Пътува към вас", "Доставена" и други.

Поръчки, получени без коректни данни на купувача или липсващи такива изобщо, директно се анулират и статусът им се сменя на "Задържана".
При невъзможност поръчката Ви да бъде изпълнена, поради изчерпана наличност или други причини, ще бъдете уведомени.

Моля, при попълването на вашите данни,телефон и адрес за доставка да пишете на кирилица и да използвате автоматичните предложения за ваше улеснение.

Ако имате въпроси или желаете да уточните детайли по поръчката си, пишете на info@nomadservice.bg от 8 до 17 ч. в работни дни.

Писането на кирилица е препоръчително!